Followers






PERMISSION GIVEN BY MRS. MONTAGUE KEEN

I Veronica, widow of the late Montague Keen give permission to Maria Luisa de Vasconcellos to translate messages from Montague for her website. Montague Vernon Keen is a registered Trade Mark, I also hold the Copywrite No. 2366610

Tuesday, October 5, 2010

Montague Keen 2010-09-26





Det var ingen tillfällighet att detta kom till vår kännedom, det är dags att vakna upp. Var modiga, forska efter sanningen, allt finns där.

När ni ”vet” så vet ni utan tvivel.

Den mörka kontrollen i er värld upphör och gå fram med Glädje i era Hjärtan då ni omfamnar Ljuset.




Meddelande från Montague Keen till hans fru Veronica
Kanaliserat av Veronica, 2010-09-26

Channeller: Veronica Montague Keen




Som jag har visat dig, min kära, så håller det på att koka över, och är redo att explodera. All smuts kommer att komma ut och kommer att exponeras för alla att se. Allt som är DÅLIGT, ONDSKEFULLT, och KORRUPT försvinner, en utsortering äger rum. Oroa er inte, allt kommer att bli bra. I deras sista desperata försök att skapa rädsla och därigenom hålla fast vid makten, så distribuerade de mycket pengar till dåraktiga unga människor, som på grund av pengar hotar andra länder utan något skäl att göra så, och er TV och Tidningar gör en stor affär av det, det förstoras senare till enorma proportioner för att skapa rädsla. Varifrån tror ni att dessa människor får sina pengar, det är inte från sina landsmän som ni är förmodade att tro. Denna Ondskefulla Kabal ger uppmuntran, pengar och förser alla dessa oppositionsgrupper med ammunition. Fred är det sista de vill ha, om det blev fred skulle de kunna förlora sin kontroll. De har försett varje konflikt med pengar och till båda sidor. Nu när folk vaknar upp så söker de desperat efter konflikter som de kan stödja, de kontrollerar bara genom rädsla.

Lyssna igen på vad Dr. John Mack har att säga då han förklarar hur de använder rädsla för att kontrollera. Varje så kallad attack var finansierad och dirigerad utav dem. Har ni fiender, jo det har ni, människorna som håller i pengarna, desamma människorna som kontrollerar era Regeringar. I det ögonblick som ni förstår detta så är det hela slut för dem. Läs vad Bob Dowing, före detta Illuminati, säger i sina kommunikationer, (det är på högra sidan av vår hemsida). Det var ingen tillfällighet att detta kom till vår kännedom, det är dags att vakna upp. Var modiga, forska efter sanningen, allt finns där, det ögonblicket då ni säger ”inget mer” då går ni framåt mot en framtid där inte pengar kontrollerar allt. Sanningen om er Historia, er Religioner, och er Värld kommer att öppnas för alla.

Vi har observerat er spänning då ni har forskat i arbetet från Michael Tsarion, ytterligare en ung man som leds till sanningen. Som jag har förklarat så är anledningen till att hans arbete har resonans med er är därför att han också är en mycket gammal Själ, så det är en fråga om att komma ihåg på en mycket djup nivå och bli ledd till ”vad ni vet i er själ” som sant. Ni mina kära hade denna ”vetskap”, det sattes inte där utav universitet som tror att vad de lär ut är sanningen när det är långt ifrån så. Jag litade på ert ”vetande”, jag visste att det kom från er Själ, vilken var orörd av utbildarna, som utan vetskap gav fel information. När ni ”vet” så vet ni utan tvivel. Mina gamla kollegor visste bara vad de läste i böckerna - alla sjöng från samma sångbok. Du och jag, min kära, delade ett vetande och vi leddes av våra själar inte utav samhället.

Tidigare har jag förklarat Sinnesenergi för dig och hur det kan förbindas till Världens Energinätverk, nu har du fått bekräftelse på detta, du kommer ihåg vår otroliga upplevelse i Karnack, nu plötsligt faller allt på plats för dig. Energilinjerna i vår trädgård förband mig med de Större Energifälten, jag brukade sitta och tänka där och det öppnade så mycket för mig att jag kände mig i förbindelse med Allt Som Är. Du brukade servera mig en gin och tonic och sätta den vid min sida utan att störa mig, du visste att jag inte var där. Då mer av denna kunskap blir tillgänglig för alla kommer ni att lära er att det finns tillräckligt med fri energi, och mer än er värld någonsin skulle kunna behöva – detta har också hållits från er. Vetenskapsmännen talar nu ut och de kommer att lyssnas på. Den ondskefulla kabalen har gömt så mycket och gjort slavar av er – de skapade illusionen som ni alla är fångna i. Som jag har sagt många gånger, de har kontrollerat regeringar, utbildningssystem, banker, och de lämnade inget åt slumpen, det var noga planerat och de spridde sina tentakler överallt.

Det är dags att vakna upp, det finns goda människor överallt och som träder fram för att guida er ut ur Mörkret. Låt inte rädsla komma in i era liv, när ni så gör blir ni återigen fångna i illusionen. Ni kommer att återbinda er med Naturen när ni väl lämnar tredje dimensionens mörker. Den mörka kontrollen i er värld upphör och gå fram med Glädje i era Hjärtan då ni omfamnar Ljuset.

Jag önskar så att jag var vid din sida när allt detta kommer fram, informationen bara flödar in i dig, ja det är spännande, det är också nödvändigt att vila ibland annars kommer du att trötta ut dig. Veronica, du blir mer och mer som mig för varje dag! Tack min älskade, din beundrande make, Monty.


Veronica - www.montaguekeen.com/

Svensk översättning: Per Staffan - www.st-germain.se


THE MONTAGUE KEEN FOUNDATION

http://mkjapan.blogspot.com/- JAPANESE

http://mkinfrench.blogspot.com/-FRANÇAIS

http://www.montaguekeen.com – ENGLISH

http://mkinlatvian.blogspot.com/ - LATVIESU

http://mkingerman.blogspot.com/ - DEUTSCH

http://mkfchinese.blogspot.com/ - MANDARIN/Chinese

http://mkcastellano.blogspot.com/- CASTELLANO/Spanish

http://mknederlands.blogspot.com/- NEDERLANDS

http://mkchannelings.blogspot.com/- PORTUGUÊS

Original and translations of the Galactic Messages available on

http://peacelovelove.blogspot.com/

http://www.galacticchannelings.com/

0 comments:

Post a Comment

SHELDAN SVENSKA

SVENSKA: Arcturus Kanaliserat av Dr. Suzan Caroll

AMIABLE CONTACT - SVENSKA

ROP PÅ HJÄLP FRÅN VÅR GALAKTISKA RYMDFAMILJ

SVENSKA: Ärkeängel Michael och Ashtar Sheran, 4 april 2011

SVENSKA: Adama - Dianne Robbins, 11 februari 2011

SVENSKA: St. Germain - Nancy Tate, 5 Maj 2011

SVENSKA: Metatron - James Tyberonn - 16 april 2011

SVENSKA: Plejadiska Rådet via Solara An-Ra: Mars, 2011

SVENSKA: Från Dhammapadan, Mars 2011

Så var är vi nu och vart går vi härifrån?

SaLuSa

SVENSKA: Spirit Eagle, 15 Mars 2011

Ashtar, 8 mars 2011, Svenska

Ashtar Swedish, 28 december 2010

St. Germain in Swedish, 21 februari 2011

St. Germain in Swedish

Sananda Swedish, 28 januari 2011

SVENSKA: Moder/Fader Jord, 17 april, 2011

St. Claire, 2 februari 2011

SVENSKA HILARION VECKOVIS MEDDELANDEN

Sananda 15 februari 2011 in Swedish

Hathor Swedish, 3 januari 2011

St. Germain Svenska, 22 februari 2011

Swedish - We are Beginning to Understand the Purpose of Life

Swedish - We are Beginning to Understand the Purpose of Life
click image

NEW MATTHEW


SVENSKA: St. Germain 12 april 2011

gtc


de
Berlin
Sunday, 8:00 p.m.
uk
London
Sunday, 7:00 p.m.
es
Madrid
Sunday, 6:00 p.m.
ru
Moscow
Sunday, 10:00 p.m.
fr
Paris
Sunday, 8:00 p.m.
se
Stockholm
Sunday, 6:00 p.m.
at
Vienna
Sunday, 6:00 p.m.
id
Jakarta
Monday, 2:00 a.m.
cn
Shanghai
Monday, 3:00 a.m.
Telepathy Live Event
The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!
usdv
Denver
Sunday, 12:00 p.m.
usla
Los Angeles
Sunday, 11:00 a.m.
usmp
Memphis
Sunday, 1:00 p.m.
usny
New York
Sunday, 2:00 p.m.
ussf
San Francisco
Sunday, 11:00 a.m.
br
Rio de Janeiro
Sunday, 5:00 p.m.
ca
Vancouver
Sunday, 11:00 a.m.
au
Sydney
Monday, 6:00 a.m.
jp
Tokyo
Monday, 4:00 a.m.

http://www.the-starpeople.net/liveus.html

First Contact - Live Telepathy Event.

NEDERLANDS/DUTCH

CZECH
ITALIANO/ITALIAN

FRANÇAIS/FRENCH

PORTUGUÊS/PORTUGUESE

MORE LANGUAGES

OUR FAMILY OF THE STARS

THANKS.