Followers






PERMISSION GIVEN BY MRS. MONTAGUE KEEN

I Veronica, widow of the late Montague Keen give permission to Maria Luisa de Vasconcellos to translate messages from Montague for her website. Montague Vernon Keen is a registered Trade Mark, I also hold the Copywrite No. 2366610

Tuesday, October 18, 2011

Montague Keen - June 19, 2011

 June 19, 2011


En kommentar av Veronica Keen

”Att kunna få kyssa dig ännu en gång. Att visa dig den kärlek jag känner för dig var så speciellt för oss båda två. Jag var inte säker på om kontrollerna vid den här seansen skulle tillåta mig att materialisera mig som jag så innerligt önskade.”

Den här veckan tog Ian Kelly mig med till Kent, till en offentlig seans utförd av ett fysiskt medium, DAVID THOMPSON. Vi hade bokat en plats under mitt gamla namn, Veronica Ford, så att ingen skulle veta att jag var där. Vi anlände just innan dörrarna stängdes. Där var 28 personer närvarande. David Thompson, som jag hade mött endast en gång förut (7 år tidigare när Monty fortfarande levde) anlände sedan för att börja seansen. Han la märke till mig och frågade om jag var Veronica. Jag bekräftade att jag var det. Han hade inte tid att ändra något så seansen påbörjades.

Inledningsvis kom Sir William Crooks igenom och besvarade många frågor från publiken. Jag själv frågade ingenting vid den här tidpunkten. Sedan kom en man som kallade sig Tim igenom, han hade tagit med sig någons far.

Det var senare under seansen som Monty aviserade sig själv och påpekade att han hade kommit för att träffa sin fru Veronica. Sedan gick han stadigt ner i rummet till platsen där jag satt. Personerna han passerade var ”rörda av den kärlek och frid som fyllde rummet. Det var underbart.”

Han stod framför mig och talade om sin stora kärlek till mig. Han talade om hur besviken och upprörd han var av att se hur hans blodfamilj och så kallade kollegor fortfarande försökte att skada mig. Jag frågade honom om vårt arbete och han försäkrade mig att det skulle lyckas. Han sa att jag måste stanna kvar här tills jag slutfört arbetet. Sedan tog han mitt ansikte mellan sina händer, lyfte upp det till sitt eget och kysste mig, precis som han brukade göra. Det var mycket varmt i rummet – vi var mycket för varma – ändå var Montys vackra händer kalla och kärleksfulla.

Det är omöjligt att sätta ord på precis hur mycket detta betydde för mig. Ian höll min vänstra hand och damen på min högra sida höll min högra hand. Efter att ha sagt vad han kom för att säga fortsatte han att prata när han gick tillbaka mot David Thompson, mediet, som hade producerat ektoplasman som var nödvändig för materialisationen. Monty fortsatte att tala när han lämnade oss.

David Thompsons händer och ben var bundna vid stolen och han hade munkavel på sig för seansen. Det fanns inget sätt han kunde ha flyttat eller talat under seansen. De närvarande var synnerligen imponerade.

Efter seansens slut var många i tårar. Det var intressant för mig att höra från någon av männen som var närvarande som sa att de fann både materialisationen och den kärleksfulla atmosfären i rummet så kraftfull att de inte kunde hejda tårarna.

Både Monty och jag är djupt tacksamma mot DAVID THOMPSON för att han gav Monty denna möjlighet att materialisera offentligt. David är ett av de få medierna i världen som kan göra detta. Fastän jag kan tala och skriva med Monty, och han fortfarande ibland kommer till sängs med mig, så var detta en offentlig demonstration av kärlek och engagemang.


En kommentar av Ian Kelly som följde Veronica till den fysiska seansen i Kent, England:

Seansen hade pågått i omkring 30 minuter och den unge Timothy, andepojken som var ansvarig för manipulationen med ektoplasman från David Thompson, lät en man komma igenom och rösten sa: ”Veronica”, och det var Monty.

Det var mörkt men vi hörde hans fotsteg komma närmare. Jag satt intill Veronica och Monty talade under ungefär två till tre minuter, personligen till Veronica, innan han tog hennes huvud i sina händer och lutade sig fram för att kyssa henne! Hela rummet flämtade till för detta och Monty sa att han älskade henne, två gånger, och sedan banade han sig iväg till skåpet och försvann. Det var en underbar upplevelse!

____________________________

Energin i er värld fortsätter att förändras. Den blir snabbare, den orsakar ibland att känsliga personer känner sig yra. Bli inte rädda, sitt ner tyst och lugnt och det kommer att passera. Ni är på väg ut ur mörkret och era kroppar behöver anpassas. Vi har avslöjat många av de onda planerna som var på gång och har förhindrat dem. Många av dessa människor har arresterats men den informationen har hållits borta från er då de Mörka fortfarande kontrollerar median. De personer som behöver den här informationen har fått den. Några har tagit sina egna liv och fler kommer att välja självmord hellre än att möta exponering. Man har bestämt att rättvisa och sanning skall återvända till er planet. Återvända skall de, min kära, inte fråga om annat! Det är vår avsikt att se till att ingen någonsin igen är hungrig och hemlös. Överflöd kommer att återföras till hela mänskligheten.

Ni har fått se hur entiteter fäster sig själva på människor för att kunna styra dem till det Mörka. Sedan hoppar de på oskyldiga människor för att orsaka hälsoproblem etc. En del människor är bärare av dessa entiteter utan att veta om det. Var försiktiga med vem ni inviterar till era hem och vem ni umgås med. Ni har visats fotografier av sådana entiteter. De syns tydligt på många som har begått mord och andra liknande brott. Snart kommer det inte att finnas något gömställe för dem heller. Ni måste ”tänka om” och se med öppna ögon på allt som ni litat på i det förflutna. Titta med ert hjärta – inte med huvudet. Lär er att ifrågasätta allting. Sitt inte bara framför en TV – tala! Njut av konsten av en konversation och diskutera vad som bekymrar er. Livet är så mycket lättare när ni förstår skälet till varför ni är på Jorden. Det Stora Skiftet kommer snart, så snart vi ser att allting är på plats för att skapa den största effekten.

De som lever och arbetar i Ljuset har ingenting att frukta. Nära och kära kommer att kunna kommunicera och ge tröst till de som sörjer. Kom ihåg hur seansrummet fylldes med KÄRLEK och FRID! Detta är vad ert arbete skapar för hela världen. Det kommer att finnas Fri Energi för alla likaväl som ett nytt system för byteshandel. Det kommer inte att finnas några pengar såsom ni känner dem idag – eller den korruption som följer med dem. Mat kommer att odlas ekologiskt så snart som vi har renat Jorden från föroreningar som GM Foods har producerat. På min tid på Jorden observerade jag och lärde mig om tänkandet och hur de hade avsikten att ta över er värld. Jag hade kommit för att förhindra det. Nu kommer jag från den här sidan av livet för att slutföra det arbetet.

Ni ser hur lätt det är för oss att förse er med svaren. Vi vägleder er och andra till de nödvändiga svaren så att rättvisa kan vinnas. Svärden av SANNING och RÄTTVISA har återvänt till dessa människor som valts till att säkerställa att rättvisa är tillgänglig för alla som söker den. Använd den klokt!

Veronica, min kära, var snäll och tacka DAVID THOMPSON för mig. Säg till honom att jag bekräftar återigen min uppskattning av honom som jag hade när jag var på Jorden: det faktum att han är ”DEN VERKLIGE MC-COY!” David är unik. Han är mycket uppskattad på den här sidan av livet. Hans arbete han bara just börjat. Förbindelsen med det andliga är viktig i dessa tider av förändring och osäkerhet. Vänligen påpeka också att det inte var något ont i att uppge ditt gamla namn när ni bokade platserna, då det förhindrade skeptiska sinnen från att säga att du hade ”satt upp” det hela. I själva verket gavs ju klara BEVIS, vilket är vad jag alltid har väglett dig att göra. Vi fortsätter med att vara ett bra team, du och jag.

Må den kärlek som jag tog med till Jorden förra veckan omge er alla och hålla er i ljuset när ni tillsammans söker att övergå till den femte dimensionen av liv och kärlek. Vila och förbered er för handlande. Jag kommer att vara med dig igen snart. Din beundrande make, Monty.


Website: The Montague Keen Foundation
Svensk översättning: Gertie



  
THE MONTAGUE KEEN FOUNDATION
http://mkfchinese.blogspot.com/ - MANDARIN/Chinese

Original and translations of the Galactic Messages available at

0 comments:

Post a Comment

SHELDAN SVENSKA

SVENSKA: Arcturus Kanaliserat av Dr. Suzan Caroll

AMIABLE CONTACT - SVENSKA

ROP PÅ HJÄLP FRÅN VÅR GALAKTISKA RYMDFAMILJ

SVENSKA: Ärkeängel Michael och Ashtar Sheran, 4 april 2011

SVENSKA: Adama - Dianne Robbins, 11 februari 2011

SVENSKA: St. Germain - Nancy Tate, 5 Maj 2011

SVENSKA: Metatron - James Tyberonn - 16 april 2011

SVENSKA: Plejadiska Rådet via Solara An-Ra: Mars, 2011

SVENSKA: Från Dhammapadan, Mars 2011

Så var är vi nu och vart går vi härifrån?

SaLuSa

SVENSKA: Spirit Eagle, 15 Mars 2011

Ashtar, 8 mars 2011, Svenska

Ashtar Swedish, 28 december 2010

St. Germain in Swedish, 21 februari 2011

St. Germain in Swedish

Sananda Swedish, 28 januari 2011

SVENSKA: Moder/Fader Jord, 17 april, 2011

St. Claire, 2 februari 2011

SVENSKA HILARION VECKOVIS MEDDELANDEN

Sananda 15 februari 2011 in Swedish

Hathor Swedish, 3 januari 2011

St. Germain Svenska, 22 februari 2011

Swedish - We are Beginning to Understand the Purpose of Life

Swedish - We are Beginning to Understand the Purpose of Life
click image

NEW MATTHEW


SVENSKA: St. Germain 12 april 2011

gtc


de
Berlin
Sunday, 8:00 p.m.
uk
London
Sunday, 7:00 p.m.
es
Madrid
Sunday, 6:00 p.m.
ru
Moscow
Sunday, 10:00 p.m.
fr
Paris
Sunday, 8:00 p.m.
se
Stockholm
Sunday, 6:00 p.m.
at
Vienna
Sunday, 6:00 p.m.
id
Jakarta
Monday, 2:00 a.m.
cn
Shanghai
Monday, 3:00 a.m.
Telepathy Live Event
The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!
usdv
Denver
Sunday, 12:00 p.m.
usla
Los Angeles
Sunday, 11:00 a.m.
usmp
Memphis
Sunday, 1:00 p.m.
usny
New York
Sunday, 2:00 p.m.
ussf
San Francisco
Sunday, 11:00 a.m.
br
Rio de Janeiro
Sunday, 5:00 p.m.
ca
Vancouver
Sunday, 11:00 a.m.
au
Sydney
Monday, 6:00 a.m.
jp
Tokyo
Monday, 4:00 a.m.

http://www.the-starpeople.net/liveus.html

First Contact - Live Telepathy Event.

NEDERLANDS/DUTCH

CZECH
ITALIANO/ITALIAN

FRANÇAIS/FRENCH

PORTUGUÊS/PORTUGUESE

MORE LANGUAGES

OUR FAMILY OF THE STARS

THANKS.