Followers






PERMISSION GIVEN BY MRS. MONTAGUE KEEN

I Veronica, widow of the late Montague Keen give permission to Maria Luisa de Vasconcellos to translate messages from Montague for her website. Montague Vernon Keen is a registered Trade Mark, I also hold the Copywrite No. 2366610

Tuesday, January 17, 2012

Montague 15 januari 2012


Montague 15 januari 2012


Min egen kära Veronica, jag försäkrade mig om att du inte var ensam på den 8e årsdagen av min bortgång. Minnet är fortfarande så smärtsamt för dig. Du återupplevde chocken du kände när du insåg att jag skulle lämna jordeplanet. Du bad mig ”Monty, snälla lämna mig inte, snälla lämna mig inte”. Du förstod att det inte var mitt beslut. De högre rikena bestämde att jag måste gå så att jag skulle kunna förbereda dig från denna sida av livet, för rollen som du nu måste spela.

Då många har gjort sitt bästa för att förstöra ditt liv och ditt rykte – min blodsfamilj har uppträtt avskyvärt – så får vi inte glömma mannen från Arizona och den skotska damen som tror att vad hon har gjort går obemärkt förbi. Ingenting undgår rättvisan. Alla får svara för sina handlingar. Vad du och jag gör var förutbestämt och förutsagt av de stora tänkarna i det förflutna. Det kommer inte och kan inte blockeras, oavsett vilken ondska som används. Då allting avslöjas detta år kommer du att förstå det enorma i vad du har gjort. Man visade ingen respekt för mig eller min fru.

Äkta kärlek övervinner allt. Tyvärr, ordet kärlek används så lätt, det finns så lite förståelse av kärlek. Det är det mest missbrukade ordet i din värld. Människor har blivit lurade till att acceptera Hollywoods version av den.

I detta omvälvande år kommer ni att uppleva förändringar i er värld som är bortom er förståelse just nu. Ändå, ni måste förbereda er för dem och acceptera att detta är vad som är menat att ske. Allt är en del av övergången. De som vet detta kommer inte att bli förskräckta när de kosmiska förändringarna inträffar. Ha alltid i åtanke att resultatet kommer att överträffa era vildaste drömmar. Kontrollsystemen måste tas bort, plus allt de har satt på plats för att blockera er från att någonsin få fullt medvetande och vetskap om vem ni är – kraftfulla ljusvarelser!

Detta är skälet till att fluor tillsattes i er vattenförsörjning och er tandkräm, plus många fler saker som ni inte är medvetna om. Allt detta för att hålla er i ett slavtillstånd. Jag önskar att jag kunde visa er allt som har gjorts, men jag kan bara tala om det för er. Jag kanske kan göra mer fram i vår. Dessa som känner mig vet att jag är en mycket bestämd man. Jag vill att ni skall få uppleva er fulla potential i livet. Jag måste gå ner till de lägre planen för att kunna kommunicera med er och det tar mycket energi. Men det är värt besväret.

Äntligen ifrågasätter nu människor propagandan och motiven bakom den. De faller inte längre för den. Slöjan har lyfts. De ser nu saker och ting som de är, inte som de fick lära sig att de var. Trots att dessa lögnare nu är både nakna och utsatta så försöker de fortfarande att bluffa sig ut. Men de har funnit ut att den gamla formen inte längre fungerar. De fortsätter att attackera alla dem som talar sanning. Folk har alltid utgått från att de var precis som ni. Så är det inte. Ingenting är längre bort från sanningen! När de äntligen inser att deras spel är över och att de kommer att tvingas återvända en masse till var de ursprungligen kom från, kommer de att bli förvisade för alltid från er värld.

Ni behöver inte vänta länge på detta. Våra planer är redan i funktion. De mindre uppenbara, men viktiga förändringarna, sker just nu. Era vänner från andra planeter har visat er detta så ofta. De skapade bilder för er i sädesfälten och trots att de militära planen försöker hindra dem så är de fast beslutna att hjälpa er på det här sättet. Varenda sädesfältcirkel har ett mycket viktigt meddelande för mänskligheten. Det skulle vara bra om alla förändringarna kunde hända över natten, men tänk på de hundratals åren av beslutsam planering som Kabalen har gjort för att få er till det här skedet. Vi ber er att ha tålamod och ha förståelse. Vi kommer att uppnå en hel del under 2012 och tidigt under 2013. Ni kommer att få se er värld i ett fullständigt nytt ljus.

Var snälla och hjälp och ge stöd åt varandra genom den här perioden. De som fortfarande har stängda sinnen kommer att behöva er hjälp. Skyll på deras trossystem för att förstöra deras förmåga att tänka själva. Det är dags nu att avfärda era trossystem och allt det ni fått lära er. Gör er egen undersökning. Acceptera ansvaret för era egna liv. Se det som ett spännande äventyr in i er framtid, befriade från de begränsningar som infördes för er.

Jag skulle vilja tacka alla dem som arbetar för sanning och är beredda att lägga lite möda på att utforska den. Till Debby som satte upp Ancient Ireland tankesmedja på utomjordingar – vår stora tacksamhet! Hon har hjälpt till att öppna sinnen för vad som en gång var och har gjort det möjligt för människor att se hur de spred lögner om det landet. Det är ett land som kommer att vakna upp till sin en gång så stora roll på er planet. Allt som var deras kommer att återvända till dem. Rättvisa kommer att ske. Tack också alla som kom till vårt hem förra veckoslutet för att kommunicera med mig. Det var en trevlig tid för oss alla.

Det har varit hektiska fyra dagar för Veronica. Hon är trött. Hon lägger sitt hjärta och sin själ i vårt arbete och hon behöver vila nu. Se fram emot och njut av varje förändring när den händer i säker vetskap att varenda en tar er närmare ert mål. Till alla som stödjer Veronica och vårt arbete: ni har min djupaste tacksamhet!

Försök att få lite tid för dig själv. Du behöver det. Jag förblir din beundrande Monty.

Översättning Gertie Dahlberg


Website: The Montague Keen Foundation
Traductor: Gertie

 
Dear Readers,

We are looking for new translators English-Polish, for Montague Keen’s messages. 
 We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 24 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us?  Please send an email to one of the Coordinators of this team, 
aand we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.


Original and translations of the Galactic Messages available at

0 comments:

Post a Comment

SHELDAN SVENSKA

SVENSKA: Arcturus Kanaliserat av Dr. Suzan Caroll

AMIABLE CONTACT - SVENSKA

ROP PÅ HJÄLP FRÅN VÅR GALAKTISKA RYMDFAMILJ

SVENSKA: Ärkeängel Michael och Ashtar Sheran, 4 april 2011

SVENSKA: Adama - Dianne Robbins, 11 februari 2011

SVENSKA: St. Germain - Nancy Tate, 5 Maj 2011

SVENSKA: Metatron - James Tyberonn - 16 april 2011

SVENSKA: Plejadiska Rådet via Solara An-Ra: Mars, 2011

SVENSKA: Från Dhammapadan, Mars 2011

Så var är vi nu och vart går vi härifrån?

SaLuSa

SVENSKA: Spirit Eagle, 15 Mars 2011

Ashtar, 8 mars 2011, Svenska

Ashtar Swedish, 28 december 2010

St. Germain in Swedish, 21 februari 2011

St. Germain in Swedish

Sananda Swedish, 28 januari 2011

SVENSKA: Moder/Fader Jord, 17 april, 2011

St. Claire, 2 februari 2011

SVENSKA HILARION VECKOVIS MEDDELANDEN

Sananda 15 februari 2011 in Swedish

Hathor Swedish, 3 januari 2011

St. Germain Svenska, 22 februari 2011

Swedish - We are Beginning to Understand the Purpose of Life

Swedish - We are Beginning to Understand the Purpose of Life
click image

NEW MATTHEW


SVENSKA: St. Germain 12 april 2011

gtc


de
Berlin
Sunday, 8:00 p.m.
uk
London
Sunday, 7:00 p.m.
es
Madrid
Sunday, 6:00 p.m.
ru
Moscow
Sunday, 10:00 p.m.
fr
Paris
Sunday, 8:00 p.m.
se
Stockholm
Sunday, 6:00 p.m.
at
Vienna
Sunday, 6:00 p.m.
id
Jakarta
Monday, 2:00 a.m.
cn
Shanghai
Monday, 3:00 a.m.
Telepathy Live Event
The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!
usdv
Denver
Sunday, 12:00 p.m.
usla
Los Angeles
Sunday, 11:00 a.m.
usmp
Memphis
Sunday, 1:00 p.m.
usny
New York
Sunday, 2:00 p.m.
ussf
San Francisco
Sunday, 11:00 a.m.
br
Rio de Janeiro
Sunday, 5:00 p.m.
ca
Vancouver
Sunday, 11:00 a.m.
au
Sydney
Monday, 6:00 a.m.
jp
Tokyo
Monday, 4:00 a.m.

http://www.the-starpeople.net/liveus.html

First Contact - Live Telepathy Event.

NEDERLANDS/DUTCH

CZECH
ITALIANO/ITALIAN

FRANÇAIS/FRENCH

PORTUGUÊS/PORTUGUESE

MORE LANGUAGES

OUR FAMILY OF THE STARS

THANKS.